خانه / مقالات / رشد لینک ها و تاثیر مستقیم با سئو و رتبه مناسب وب سایت

رشد لینک ها و تاثیر مستقیم با سئو و رتبه مناسب وب سایت

بیشتر شدن لینک شهرت در وب سایت برای شما !

برای موتور هایی‌ که وب را کرال می‌ کنند، لینک ها شبیه خیابان هایی‌ بین آنهاست. موتور ها با مصرف از تحلیل های پیچیده لینک، چگونگی‌ ارتباط و تامل این صفحات با یکدیگر را کشف کنند.


بهینه سازی سایت

پکیج های سئو,بسته های سئو,سئو,بهینه سازی سایت,مقالات سئو,مقالات جدید سئو

از اواخر دهه ۹۰موتور های جستجو از لینک ها به عنوان رای استفاده می‌ کردند، لینک ها ارائه دهنده دمکراسی نظرات وب در مورد اینکه چه صفحاتی مهم معروف هستند ، بودند. موتور ها کاربر د لینک دیتا ها را تصفیه و به نوعی هنر عالی‌ تبدیل کردند، الگوریتم های پیچیده بررسی های دقیق و ظریفی‌ را از وبسایت ها صفحات بر طبق این اطلاعات ایجاد کردند.

اینطور نیست که بگویم تمام چیز در seo در مورد لینک هاست، اما متخصصین جستجو، بخش بزرگی‌ از الگوریتم موتور ها را به فاکتور های مبتنی‌ بر لینک نسبت می‌ دهند. جهت کسب اطلاعات در این زمین، به متن فاکتور های رنکینگ در موتور های جستجو مراجعه بکنید . موتور های جستجو، از طریق لینک ها ، نه فقط می‌ توانند شهرت وب سایت و صفحات را بر طبق عدد و شهرت صفحاتی را که به آنها لینک می‌ شوند را تحلیل کنند، بلکه معیار هایی‌ همچون اتعماد، اسپم، صلاحیت شان را نیز ارزیابی ‌ می‌ کنند. وبسایت های قابل اعتماد بیشتر تمایل به رابطه با دیگر وب سایت های معتبر دارند، در حالی‌ که وبسایت های اسپمی لینک های زیاد ‌ کمی‌ از وبسایت های معتمد دریافت می‌ کنند. باری کسب اطلاع بیشتر در این زمینه به متن وبسایت های تایید شده مراجعه بکنید . وبسایت های با صلاحیت و قدرتمند که حاوی آن دسته از وب سایت هایی‌ می‌ شود که در الگوریتم “هیل تاپ” قرار دارند، لینک هایی‌ را در اختیار شما قرار می‌ دهند که به خوب ی‌ وجود محتوای پیشرفته را در موارد ویِژگزینشه نشان می‌ دهد.

به لطف وجود این تمرکز بر فرد د الگوریتم ها تحلیل لینک ها افزایش پروفایل های لینک یک وب وب سایت امری حیاتی جهت جریان قدرت، تذکر و ترافیکی است که از موتور جستجو کسب می‌ کنند. به عنوان نظر کارشناسی از دیدگاه سئو، لینک سازی جزو ضروری ترین تکالیفی است که جهت کسب رنکینگ و خوب یت در ترافیک می بایست به کار بندید.

نشانه هایی‌ برای لینک

روش موتور های جستجو

پیش از قدم گذاشتن در تلاش برای سخت لینک، معرفت عناصری که توسط موتور های جستجو جهت لینک مصرف می‌ شود همين طور اینکه چگونه این عناصر فاکتور هایی‌ برای بیشتر شدن وزن لینک ها در الگوریتم ها می‌ شوند را درک بکنید . موتور های جستجو از لینک ها بهروش های مختلفی‌ مصرف می‌ کنند. با اینکه تمام معین ه های مورد نیاز جهت سنجش لینک بوسیله موتور های جستجو را نمی‌ دانیم، ولی‌ سالها تجربه آزمایش های دستی، ما را یاری کرده تا بتوانیم برخی‌ فرضیات هوشمندانه ای را که قابل تعمیم دهی‌ به جهان واقعی‌ است را دلهره و ترس یم کنیم. در ادامه ، لیست فاکتور های برجسته را که اهمیت در نظر گرفتن دارند را باهم مرور می‌ کنیم. این نشانه ها ، تعدادی فرای اینها، بوسیله افراد پیشرفته در زمینه سئو، سنجش ارزش لینک لینک پروفایل وب سایت به کار رفته است.

شهرت جهان ی‌

هرچه یک وب سایت خیلی مهم تر و معروف تر باشد، لینک هایی‌ که به آن وب سایت می‌ شود، با اهمیت تر خواهد بود. به عنوان مثل “ویکیپدیا” عملا با ۱۰۰۰ها وبسایت دیگر لینک می‌ شود که به معنی‌ زیاد دیده شده و با اهمیت زیاد بودن آن است. برای کسب اعتماد صلاحیت از طرف موتور جستجو، شما نیازمند کمک وب سایت هایی‌ دارید که به شما لینک می‌ شوند. هرچه معروف تر بشند، بهتر خواهد بود.

شهرت محلی عنوانی

مفهوم شهرت “محلی” اولین بر بوسیله موتور جستجو “تئوما” ابداع شد، لینک های ارتباطی‌ که مساله ارتباط دارند با اهمیت تراز لینک هایی‌ هستند که موضوعات عمومی و یا بی‌ ربط دارند. به عنوان مثال: اگر وب سایت شما فروشنده خانه سگ باشد، دریافت لینک از آدرس هایی‌ که مربوط به سگ می‌ شوند بیشتر ارزش دارد تا موضوعات بی‌ ربط مثل فروش اسکیت .

موتون انکر

یکی‌ از قویترین سیگنال هایی‌ که موتور های جستجو در رده بندی از آن استفاده می‌ کنند، متون انکر هستند . اگر ده ها لینک به صفحه ای با کلمه کلیدی درست اشاره کنند، آن صفحه ، اقطعا ل زیاد ‌ بالایی‌ در کسب رنکینگ خیلی ‌ خوب برای عبارتی که در متن انکرش قرار داده کسب خواهد کرد. می‌ توانید نمونه های اینروش را به جستجو کردن عبارت “اینجا را کلیک بکنید ” بیابید ، در این نوع مثال بسیار زیاد ‌ از نتایج به علت وجود متون انکر داخلی‌ شان رتبه های خوب ی‌ کسب می‌ کنند.

رتبه اعتماد

تعجبی ندارد اینترنت مملو است از اندازه عظیم اسپم ها. برخی‌ تخمین زده ا‌ند که تا ۶۰%اندازه وب سایت های اینترنت اسپم هستند . موتور های جستجو، به منظور ریشه کهن کردن این اندازه محتوای بی‌ ربط سیستم هایی‌ را بکار گرفته ا‌ند که بر پایه لینک گراف عمل می‌ نماید . کسب لینک از دامنه های پر اعتماد ، می‌ تواند تا میزان بسياري به رتبه شما در سنجش رنکینگ تان کمک کند. وب سایت های دانشکده ها وب سایت های دولتی ، و سازمان های غیر انتفاعی از عبارت دامنه های پر اعتماد هستند .

همسایگی لینک ها

لینک های اسپم اکثرا به هردو مسیر می‌ روند. وب سایتی که به اسپم لینک می‌ نماید ، عملا خودش اسپم محسوب می‌ شود، که در بازگشت سایت های اسپمی بسياري به آن لینک می‌ کنند. موتور های جستجو با نگاهی‌ اجمالی به تمام این لینک ها، دامنه همسایگی سایت هایی‌ که در جوار سایت شما قرار دارند را شناسایی می‌ نماید . بنابرین، در انتخاب سایت هایی‌ که با آنها تبادل لینک می‌ بکنید و همچنین سایت هایی‌ که به شما لینک می‌ شوند عاقلانه رفتار بکنید .

تازگی لینک ها

نشانه های لینکی‌ بعد از مدتی‌ رو به زوال می‌ روند. وب سایت هایی‌ که یک معروف بودند، با افت روبرو می‌ شوند نهایتان از دریافت لینک های باز می‌ مانند. بنابرین، نه فقط می بایست به دریافت لینک به وب وب سایت تان محتاط باشید، بلکه تلاش بکنید در طول به طور همیشگی لینک تزریق بکنید . موتور های جستجو آن را عموما “لینک تازه” می‌ نامند، و از تازگی نشانه ها جهت قضاوت شهرت رابطه فعلی‌ سایت ها استفاده می‌ کنند.

اشتراک گذاری های اجتماعی

چند سال اخیر با انفجار اشتراک گذاری مطالب از طریق سرویس های اجتماعی مانند فیس بوک تویتر، و گـوگل پلاس بوده ایم. اگر چه موتور های جستجو با لینک های اشتراک گذاری شده به گونه ای مفرق با لینک های دیگر رفتار می‌ کنند، اما دقت بسياري به آنها می‌ کنند. این بحثی‌ است که در بین متخصصین جستجو بیان است اینکه موتور های جستجو چگونه از لینک های اشتراک قدیم شده در الگوریتم شان بهره می‌ گیرند ، در هر صورت نبایستی ارزش پیشرفت شبکه های اجتماعی را نقض کرد.

قدرت اشتراک گذاری های اجتماعی

چطور مجموعه های گوگــل پلاس ، تویتر، فیسبوک ، قدرت را در دست گرفتند؟

سال های ۲۰۱۱و ۲۰۱۲ پیشرفت عظیمی‌ را در اشتراک گذاری های اجتماعی و تاثیرات آن بر جستجو دید . مجموعه گوگــل به خصوص ، شروع به ترکیب تعداد زیاد ی از شبکه های اجتماعی با فهرست نتایجش کرد. این فرایند، در بر گیرنده نتایج شخصی‌ سازی شده، تا کاربر ان ثبت نامی‌ می‌ شد که فرصت دساسترس ی‌ به محتویات اشتراک گذاری شده توسط جستجو کنندگان را نیز به آنها می‌ داد. به طور معمول ، این نتایج در ۱۰عنوان ابتدای فهرست نتایج ظاهر نمی‌ شود، اما به علت تاثیرات و نفوذ اجتماعی ترفع می‌ یبابند.

قدرت بالقوه این تغییر به سمت شبکه های اجتماعی جهت بازاریابان موتور های جستجو بسیار زیاد عظیم است. آن دسته از افرادی ‌ که در حلقه های بزرگ شبکه های اجتماعی مطالب شان را اشتراک گذاری می‌ کنند، با شانس زیادتری برای دریافت ترفیع در نتایج جستجو بهره‌مند می باشند . برای انتشار کنندگان این موضوع یعنی‌ ، اشتراک گذاری مطالب شما توسط حلقه های بزرگ و تاثیر گذار دیگر، برای شما نیز سود آور است. به طور خاص ، جهت گوگل ، این امر کاملا در مورد مطالبی‌ که در گوگل پلاس اشتراک گذاری می‌ شود، درست است.

آیا اشتراک های اجتماعی مانند اشتراک های لینک است ؟

در یک کلام، خیر. اگر چه شواهدی مبنی بر تاثیر اشتراک های اجتماعی مانند تویت ، لایک، پلاس ، روی رنکینگ وجود دارد، اما در حال حاضر ، لینک ها در ترفیع شهرت محتوای شما به مراتب برتر و ماندگار تر نسبت بهروش های دیگر است.

یکی از مهترین بخش های بهینه سازی وب وب سایت لینک بیلدینگ است

اصول تهیه لینک( لینک بیلدینگ )

لینک سازی نوعی هنر است. نسبتا چالش برانگیز ترین بخش سئو است ولی‌ مهمترین بخش جهت خوب یت می‌ باشد. لینک سازی مستلزم خلاقیت ، سرعت ، و اکثرا بودجه مالی‌ است. هیچ دو کمپین لینک سازی را نمی‌ توان یکسان دانست، روشی‌ را که شما جهت ایجاد لینک هایتان گزینش می‌ بکنید ، بیشتر بستگی به نوع وب سایتی که ملک آن هستید دارد تا به نوع فرد شما. در ادامه ۳نوع بنیادی اکتساب لینک را ارزیابی ‌ می‌ کنیم.

۱. لینک سر متن “طبیعی”

لینک هایی‌ می باشند که به طور طبیعی بوسیله وب سایت ها صفحات داده شده می‌ خواهند با مطالب یا شرکت شما رابطه برقرار کنند. این لینک ها نیازمند هیچ عمل خاصی‌ از طرف seo ندارند، به غیر از ایجاد محتویات ارزشمند ، توانایی اطلاع رسانی در مورد آنها .

۲ . لینک سازی دستی‌

seo این لینک ها را با ارسال پست الکترونیکی به بلچنانچه ها برای لینک، ثبت نام در وبسایت ها جهت مسیر، یا پرداخت هزینه برای هر نوع فهرست شدن ایجاد می‌ نماید . seo با شرح چگونگی‌ سود رسانی ایجاد این لینک ها جهت خود تولید کنندگان ارزش اضافی برای آن ایجاد می‌ نماید . مثال های این موارد حاوی پر کردن فرم های نظر سنجی قبل از ثبت نام در سایت ، یا دریاف جایزه و قانع کردن کاربر از راه های مختلف ….

۳ . لینک های آفریده ( غیر سر مطلب ای )

صد ها هزاران از وب وبسایت ها به فرد ان شان این فرصت را می‌ دهند تا از طریق ثبت نام در بخش مهمان، امضا های فروم ، نظرات بلاگ، یا پروفایل های شخصی‌ لینک سازی کنند. این لینک ها ، از نوع کم اهمیت ترین ها هستند ، اما می‌ توانند، در مجموع بر وب سایت تاثیر بگزارند، در کل، موتور های جستجو سعی‌ می‌ کنند اکثر این لینک ها را کم اهمیت در نظر بگیرند، و اینطور گمان می‌ رود که وب سایت هایی‌ که به شدت به تولید این نوع لینک ها می‌ پردازند ، جریمه می‌ شوند. امروز اکثر این نوع لینک ها اسپم در نظر گرفته می‌ شود، در استفاده از آنها می بایست با احتیاط بود.

شروع کمپین لینک سازی

شبیه هر نوع کار بازاریابی اولین گام در کمپین لینک سازی ایجاد هدف استراتژی است. متاسفانه لینک سازی یکی‌ از سخت ترین کار ها جهت اندازه گیری است. اگر چه موتور های جستجو ذاتا وزن هر لینک را با دقت آماری و ریاضی‌ می‌ سنجند، ولی معرفت این اطلاعات جهت افراد خارج از این موتور ها غیر ممکن است .

seo در جهت سخت مقیاس رده بندی اهمیت لینک ها وابسته به چندین نشانه است. همراه با اطلاعاتی‌ که در باره نشانه های لینک پیش تر گفته شد، این معیار ها حاوی نکات زیر می‌ شود:

کسب رتبه برای جستجوی کلمات مرتبط

یکی‌ از بهترین راه هایی‌ که می‌ تواند نشان دهد که موتور جستجو چگونه به صفحه ای ویِژگزینشه ارزش می‌ دهد جستجوی کلمات یا جمله های کلیدی است که آن صفحات هدف قرار داده ا‌ند خصوصا در تاگ عنوان و تیتر ها. به عنوان مثال ، چنانچه می‌ خواهید جهت جمله “روش زبان” رتبه کسب بکنید ، کسب لینک از صفحاتی که قبلا جهت این جمله رده بندی شده ا‌ند تا میزان چشم گیری یاری خواهد کرد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

دانلود فیلم سلام بمبئی ۱۰۸۰p

دانلود فیلم سلام بمبئی ۱۰۸۰p دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «سلام بمبیی» ساخته قربان محمدپور سلام …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *