خانه / مقالات / نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

نکات مهم در مورد طراحی کارت ویزیت خوب

هر کس می بایست این نکته را در به خاطر بسپارد که طراح یک کارت ویزیت خوب به مفهومبه عکس کشیدن حس کار نوع تجارت مشتری. کارت ویزیت خوب می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند بلافاصله تذکر بیننده را به جلب نماید و او را ترغیب به خرید محصول نماید. کارت ویزیت بهتر نباید به عنوان مورد ی جهت معرفی در نظر گرفته شود که جهت برقراری رابطه با مشتریان مورد مصرف قرار می گیرد. کارت ویزیت یکی از نحوه های تبلیغ و به نوعی ایستگاه اطلاعاتی در مورد شما کاری که انجام می دهید است . اگر کارت ویزیت نتوانست به مقاصد و اهداف شما در زمینه بالا بردن میزان فروش محصول و معرفی و شناساندن شما جامه عمل بپوشاند، این ثابت می نماید که کارت ویزیت شما در سطح مناسبی برای اثر گذاری نبوده است.


فروش مقاله

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

اکثر افراد فکر می کنند کارت ویزیتروش اثر گذار تبلیغات فروش است؛ این نوع اندیشه در بین افرادی رایج است که اخیرا وارد عرصه تجارت شده اند. ایده کلی در مورد فلسفه کارت ویزیت این است که کارت ویزیت به قدری از طراحی خوب برخوردار باشد که با قرار گرفتن روی میز نظر هر بیننده را به جلب کرده پیشرفته بودن طرح آن باعث شود تا این حس در بیننده ایجاد شود که با مجموعه کاملا پیشرفته طرف است، پس سعی می نماید خرید خود را از این شرکت ویِژگزینشه انجام دهد.

کارت های ویزیت از وسائل های تاثیر گذار و مفید هستند که تاثیر آنها اثبات شده است. داشتن یک کارت ویزیت خوب با طراحی منحصر به فرد چشـم گیر این امکان را برای مشتریان و مصرف کنندگان فراهم می نماید تا خرید را به آسانی و با طیب خاطر انجام دهید.
در اینجا ۲۳ نکته مهم و مفید را به شما خواهیم گفت که به شما یاری می نماید که یک کارت ویزیت خوب طراحی بکنید :

۱. از تصویر ی استفاده بکنید که نمایانگر کار، محصول و شرکت شماست.

۲. مطمئن شوید کارت ویزیت شما جذابیت های لازم جهت جذب و جلب توجه ترغیب مشتری است.

۳. از رنگ های متنوعی مصرف بکنید .

۴. از عکس زیبا هایی مصرف بکنید که احساس ات افراد را تحریک نماید ، اما با توجه به این که برخي از تصاویر ممکن است برای محیط تجاری مناسب نباشد.

۵. از کارت هایی که مواد پلاستیکی در آنها بکار رفته مصرف نکنید. از کارت های رنگی و کارت هایی مصرف بکنید که طرح های غیر معمول و غیر عادی است، به این طریق طرح کارت در ذهن بیننده باقی مانده و دیرتر فراموش می شود.

۶. کارت را در سایزهای مختلف تجسم بکنید . شما می توانید کارت خود را به گونه ای طراحی بکنید که تنها محصولی که قصد فروش آن را دارید به نمایش بگذارد.

۷. کارت را به صورتعمودی طراحی بکنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

۸. کارت ها ویزیت دو لت و سه لت می تواند نقش یک کاتالوگ را ایفا نماید .

۹. کارت های ویزیتی با طرح های مختلف طراحی بکنید . با اینروش افراد در کلفردی ون کارت های ویزیت شان تعداد زیادتری کارت از شما خواهند داشت.

۱۰. به اضافه کردن فایل موزیک یا موزیک به کارت فکر بکنید . این گونه می توانید مطمئن باشید هر کس با هر سلیقه ای از داشتن کارت شما امتناع نمی نماید .

۱۱. شما می بایست مطمئن باشید کارت شما ازروش ها و راه های ضروری برای رابطه برقرار کردن با افراد برخوردار است، برای مثال نام کمپانی، آدرس، شماره ارتباط ، فاکس، آدرس وب سایت همچنین آدرس پست الکترونیکی . فراموش نکنید بودن نام شما به اندازه نام شرکت در کارت ویزیت ارزش دارد.

۱۲. نگران نرخ ای که می بایست جهت کارت ویزیت بپردازید نباشید. با کمی بیشتر هزینه کردن جهت چات کارت ویزیت بعدا می توانید درآمد بیشتری داشته باشید. با داشتن کارت ویزیت خوب با تعداد بالا تعداد افرادی که با شما ارتباط می گیرند بیشتر شده، در نتیجه میزان فروش محصول شما هم افزایش پیدا می نماید .

۱۳. داشتن دو کارت مفرق می تواند میزان فروش محصول شما را تا میزان باور نکردنی بالا می برد.

۱۴. مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می بکنید به بهتر ی برند یا نام تجاری شما را تصریح توصیف می نماید .

۱۵. سعی بکنید معین ات کلی خلاصه در خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های زیاد اجتناب کنبد فراموش نکنید کارت ویزیت با برشور یا تراکت تبلیغاتی تفاوت دارد پس هرچه مختصر تر و کوتاهتر باشد برای مخاطب قابل لمس تر است

۱۶. نوشته ای گزینش نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود گاهي از مشتریان خود را از دست بدهید.

۱۷. از کارت ویزیت هایی مصرف نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود فرد غیر پیشرفته اماتور به نظر برسید.

۱۸. سعی بکنید به جای نوشته های زیاد از نوشته ها عبارات کوتاه و مختصر استفاده بکنید . نوشته های بلند و زیاد باعث کمم شدن علاقه فرد به خواندن مطالب می شود.

۱۹. پشت کارت شما می بایست حاوی نکات مهم ضروری در مورد نوع کار سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر زودتر به یاد آورند.

۲۰. چنانچه می دانید در یک سال بیشتر از ۱۰۰۰ کارت مصرف نمی بکنید مطمئن باشید در کار و تجارت خود شکست خواهید خورد. پس روش خود را تغییر داده و کاری بکنید که کارت ویزیت بیشترین نفع را به شما برساند.

۲۱. بهترین روش جهت اینکه ببینید کارت ویزیت شما یک کارت ویزیت به یآدم اندنی هست یا نه این است که کارت ویزیت را بین تعداد زیاد ی کارت دیگر قرار دهید و آن ها را از یک تابلو آویزان بکنید ، پس به آن ها نگاه بکنید . اگر کارت شما در نگاه اول نظرتان را به خود جلب کرد مطمئن باشید کارت ویزیت بهتر ی است. ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدانید در سری از کار غلط کرده اید.

۲۲. چنانچه کارت را به مشتری ارائه کردید او با دیدن آن چیزی در مورد اینکه چقدر کارت خوب ی دارید حرف نکرد یا اصلا چیزی در مورد کارت نگفت، این ها نشانه هایی است که نشان می دهد کارت شما از فاکتور WOW برخوردار نیست پس چیزی نیز برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.

۲۳. ی کارت ویزیت تان را به مشتریان می دهید از آنها بخواهید کارت شان را در اختیار شما قرار دهند. با اینروش می توانید با آنها در رابطه باشید پس مطمئن باشید کار شغل خود را در سطح وسیع ی گسترش داده اید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

افزایش کامنت فارسی اینستاگرام

افزایش کامنت فارسی اینستاگرام نحوه افزایش کامنت فارسی اینستاگرام -اگر به فکر افزایش کامنت فارسی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *